1. mars 2018

Strikkepinnemapper


Jeg går aldri lei av å sy strikkepinnemapper!
Nå ble det en i sort og hvitt marimekkostoff. 


Produktbilde

Jeg begynte å sy slike mapper for snart tre år siden og har kommet helt ut av tellinga på hvor mange jeg har sydd til nå. Det er så artig å finne stoffer som passer sammen, så mange kombinasjoner som må prøves ut...Mønster ble det også den gangen. Dette er uten tvil det mønsteret jeg selger mest av i eplabutikken min. Klikker du på bildet over så kommer du til butikken og kan lese mer om mønsteret der.


Litt mindre pinneetui kan det også være greit å ha.
Her har jeg sydd et i rosestoffer.

Produktbilde

Mønster på slike pinneetui finnes også i eplabutikken min.


1 kommentar:

  1. Hei, er stadig like imponert, flink, flink, klapp på skuldern, ha en fin dag.

    SvarSlett